Úprava nových spellů
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- TomasFoxx
- Lv.24
- Příspěvky: 471
- Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
- Dal poděkování: 356 poděkování
- Dostal poděkování: 641 poděkování
Úprava nových spellů
Abys se zbytečně nespamovalo téma s chybama, řekl jsem si, že by bylo dobrý založit nový téma s tím, že by tu každý mohl napsat svoje nápady, jak by se mohl upravit nový spell u daggera a mentála. Za mě třeba, celkově ten bonus co se přidal daggerovi a mentálovi je zbytečný, i kdyby se nerfnul a těch zb by bylo míň, pořád by se to dalo zneužívat tím, že by po každým náběhu do chumlu ten člověk dal relog a šel "napůl" nesmrtelný znovu. Proto by tam dle mého, byl zajímavější jiný bonus.
- Jakožto main daggera, si myslím, že by uplně stačilo, kdyby bonus přidával to stejné jako na archerovi, tzn 100% na kritik. S tím ale, že by se k tomuhle, ještě upravil spell bleskový útok tak, aby s ním šlo trefit i target, který běží, což je v tuto chvíli nemožný a dagger je prostě na 3/4 spellů limitovanej tím, že musí mít target zaseknutý přesně na jednom místě. (a s tím, že ty targety většinou i taháte a stejně vam skáčou z místa na místo, to je dost blbý )
- U mentála, který si myslím že (co se cb týče) na tom byl do teď už docela dobře, bych spell upravil třeba na 100% antistun. Tím pádem by na cbčkách zůstal stejně, jediný s čím by mu to pomohlo, by bylo trošku míň nervů když naběhne do chumlu a už kousek před ním dostane stun, ještě předtím, než vubec vycastí spell
Tohle jsou návrhy za mě, počítám s tím, že jelikož spelly vadí skoro celý komunitě a naběhla na fórko nadávat hned po každý válce, tak vymyslíte něco zajímavýho i z vlastní hlavy
Ještě doplním, jestli se někomu nelíbí spell na archerovi/aurákovi, můžete tu napsat nějaký nápady taky
A já sem za tým dodám, že až se opraví veškeré chyby, které jsou kritické pro chod hry, tak se budou jistě upravovat i nová kouzla. Dnes večer to budeme probírat mimo jiné také na večerní poradě.
Hezký den
Mio
PS: A já naprosto neodpočatý vyrážím do Kolbenky.
- Jakožto main daggera, si myslím, že by uplně stačilo, kdyby bonus přidával to stejné jako na archerovi, tzn 100% na kritik. S tím ale, že by se k tomuhle, ještě upravil spell bleskový útok tak, aby s ním šlo trefit i target, který běží, což je v tuto chvíli nemožný a dagger je prostě na 3/4 spellů limitovanej tím, že musí mít target zaseknutý přesně na jednom místě. (a s tím, že ty targety většinou i taháte a stejně vam skáčou z místa na místo, to je dost blbý )
- U mentála, který si myslím že (co se cb týče) na tom byl do teď už docela dobře, bych spell upravil třeba na 100% antistun. Tím pádem by na cbčkách zůstal stejně, jediný s čím by mu to pomohlo, by bylo trošku míň nervů když naběhne do chumlu a už kousek před ním dostane stun, ještě předtím, než vubec vycastí spell
Tohle jsou návrhy za mě, počítám s tím, že jelikož spelly vadí skoro celý komunitě a naběhla na fórko nadávat hned po každý válce, tak vymyslíte něco zajímavýho i z vlastní hlavy
Ještě doplním, jestli se někomu nelíbí spell na archerovi/aurákovi, můžete tu napsat nějaký nápady taky
A já sem za tým dodám, že až se opraví veškeré chyby, které jsou kritické pro chod hry, tak se budou jistě upravovat i nová kouzla. Dnes večer to budeme probírat mimo jiné také na večerní poradě.
Hezký den
Mio
PS: A já naprosto neodpočatý vyrážím do Kolbenky.
- MoCKeR
- Lv.19
- Příspěvky: 243
- Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 70 poděkování
- Dostal poděkování: 51 poděkování
Re: Úprava nových spellů
U daggera bych klidne zb nechal aj keď valku sem s tým ešte nehral za mna zaujimava kombinácia akurát bych dal Jen 2x víc zb anb pod. …a u mentala to zb bych dal úplne preč ten si zb nezaslúži … kdyz už tak bych mu dal neco na stun jak písal Tomáš anb neco na dmg at nebreci že se im vzalo zb
-
- Lv.13
- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 67 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Za mě bych to u dagga nechal, ale třeba jen zvednout ty ZB 2x - 3x a aby se to nedalo stackovat např. relogem. U mentála je to OP, ale zas mít jako na 20 vteřin full stun oproti ostatním novým spellům mi přijde zase moc málo Ten skill jak u dagga, tak u mentála, byl určitě myšlenej tak, aby blízková postava měla šanci nějakým způsobem dorazit do zadních řad k archům, healerům, kteří si do té doby v klidu zezadu házeli spelly s tím, že archer má alespoň nerf za distanc, kdežto healer to hází na půl mapy a žádný nerf nemá. Takže u mentála je to otázka, za mě by to asi jakž takž šlo, kdyby se to nezneužívalo relogem, jako mít pak celou válku nesmrtelnost je blbý, no Na druhou stranu, kdyby šlo fakt jen o těch 20s s tím, že se mu to 4 minuty nabíjí, tak se mi to tak strašný nezdá...
MichaelScott
- Lejno
- Lv.21
- Příspěvky: 313
- Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
- Dal poděkování: 229 poděkování
- Dostal poděkování: 456 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Spraviť to na spôsob kráľovského healu, ten skôr ako za 2 minúty od použitia nedáš žiadnym spôsobom a tak by malo fungovať aj toto, že sa to bude využivat v krajných situáciách, nie ako hlavný spell, bez ktorého už ani do chumlu nevkročia.
A akože reakcia fetky vyššie, že pridať mentalovi neco na dmg, to nás teda rozsekalo
A akože reakcia fetky vyššie, že pridať mentalovi neco na dmg, to nás teda rozsekalo
Do tretice všetko dobré...
-
- Lv.3
- Příspěvky: 12
- Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
- Dal poděkování: 16 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
- MoCKeR
- Lv.19
- Příspěvky: 243
- Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 70 poděkování
- Dostal poděkování: 51 poděkování
Re: Úprava nových spellů
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45.suja97 píše: ↑pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
ta nesmrtelnost je ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime
-
- Lv.3
- Příspěvky: 12
- Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
- Dal poděkování: 16 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Re: Úprava nových spellů
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45.
co tím básník chtěl říci?
ta nesmrtelnost je ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime
[/quote]
No, doufejme že ne
co tím básník chtěl říci?
ta nesmrtelnost je ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime
[/quote]
No, doufejme že ne
- MoCKeR
- Lv.19
- Příspěvky: 243
- Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 70 poděkování
- Dostal poděkování: 51 poděkování
-
- Lv.1
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 17. lis 2023 16:24:58
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
- TomasFoxx
- Lv.24
- Příspěvky: 471
- Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
- Dal poděkování: 356 poděkování
- Dostal poděkování: 641 poděkování
Re: Úprava nových spellů
Si nemyslim, kdyby to tak bylo, tak se tu nepíše, že se to bude upravovat, ale rovnou se to vysvětlíMoCKeR píše: ↑pon 20. lis 2023 16:39:34k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45.suja97 píše: ↑pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
ta nesmrtelnost je ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Medvidek « ned 2:11 pm »
@
Mionix « ned 10:34 am »
@
TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@
Mionix « sob 6:28 pm »
@
slang « sob 2:54 pm »
@
Annatar « sob 1:04 pm »
@
Mionix « pát 12:29 pm »
@
MoCKeR « čtv 10:20 pm »
@
cleo « čtv 7:54 pm »
@
Mionix « čtv 6:43 pm »
@
TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@
Mionix « čtv 11:36 am »
@
ShienZhao « čtv 10:44 am »
@
Mionix « čtv 10:37 am »
@
Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
@
NOACH « čtv 10:32 am »
@
Mionix « čtv 10:28 am »
@
Mionix « čtv 10:27 am »
@
NOACH « čtv 10:09 am »
@
Lejno « čtv 9:36 am »
@
RAMHH « stř 11:45 pm »
@
Pajik « stř 5:12 pm »
@
Mionix « stř 4:54 pm »
@
gagefranjo « pon 7:42 pm »
@
ddavidd « sob 10:27 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Sirrey « pát 9:44 pm »
@
TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@
Mionix « pát 4:45 pm »
@
Sirrey « pát 8:45 am »
@
Sirrey « pon 3:41 pm »
@
NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@
Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@
Sirrey « sob 3:39 pm »
@
Akemos « sob 5:59 am »
@
goddamnbary « pát 12:16 pm »
@
gagefranjo « pát 8:31 am »
@
Mionix « pát 7:51 am »
@
JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@
noxforko « čtv 8:56 pm »
@
Obter!vr « čtv 8:51 pm »
@
noxforko « čtv 8:42 pm »
@
Obter!vr « čtv 8:37 pm »
@
noxforko « čtv 8:33 pm »
@
noxforko « čtv 8:28 pm »
@
gagefranjo « čtv 8:12 pm »
@
Mionix « čtv 3:08 pm »
@
TheDobbyk « stř 11:51 pm »
@
cleo « stř 9:16 pm »
@
gagefranjo « stř 8:22 pm »
@
gagefranjo « stř 8:21 pm »
@
Mionix « stř 8:03 pm »
@
cleo « stř 7:26 pm »
@
Mionix « stř 5:48 pm »
@
noxforko « stř 2:40 pm »
@
Suko201 « stř 10:04 am »
@
Suko201 « stř 10:03 am »
@
Suko201 « stř 10:02 am »
@
noxforko « stř 6:51 am »