Ledový VS dřevený

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.

Vyplatí se soustředit se na ledové šípy?

Myslím si, že ano
16
33%
Myslím si, že ne
25
51%
Nejsem si jistý
3
6%
Vůbec nevím
5
10%
 
Celkem hlasů: 49

Uživatelský avatar
tobartos
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 219
Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Ledový VS dřevený

Příspěvek od tobartos » pát 26. črc 2013 8:04:53

ElectriX
Spoiler:
Od posledního oficiálního updatu jádra hry (asi tak 3/4 roku zpět) už jsou šípy normálně zprovozněné a fungují úplně stejně jako jiné předměty na zvýšení hodnoty útoku (odzkoušeno). Takže ledový šíp bude mít a má téměř totožný efekt, jako třeba Zelenkavý elixír (L).

Kdo ale někdy zkoušel hru za lukostřelce, tak ví, že ten zase tak velkou výhodu neznamená, protože kouzla lukostřelce nejsou blokována obranou (pronikají), takže tam roli hraje odolnost vůči šípům, ninjům a pak ta nejdůležitější věc, tedy postih za vzdálenost. Celkově to vyjde vždycky tak, že těch negativních vlivů je pak více, než pozitivních a podle jejich poměru pak všechna tahle vylepšovátka ztrácejí sílu.

Dejme tomu, že budeš mít 50% na lidi, 38% na wary a tvůj cíl 52% ninja a 50% šípy, přičemž bude vzdálený takových 10 metrů (rozsah je pro představu 0-25). Když pak budeš mít hodnotu útoku, tahle posloupnost bonusů ti změní útok na 1000*1,5*0,48*1,38=993. Následné započítání postihu za vzdálenost z toho udělá 546 (55%). Pak se přičtou nějaké ty bonusy za pohyblivost, sílu, level ap. a na závěr se aplikuje odolnost na šípy, takže jsme na 273.

A teď ten samý příklad s hodnotou 1197 (tj. místo dřevěného ledový). Nebudu to rozepisovat, protože je to logické už od pohledu, výsledek je 327. Čili zlepšení o nějakých 54 bodů útoku, což je oproti udávaným 200 docela málo. V praxi se samozřejmě počítá s vyššími čísly a hodnota u kouzel se násobí (nejvíc je to 3,9x u ohnivého), ale závěry budou podobné. V tom se lukostřelec dost liší třeba od válečníka, který těch 200 bodů útoku okamžitě pozná. A to nezmiňuji, že většina luků má mnohem vyšší rozptyl, nežli kolik ti takovýto šíp přidá, plus ohnivý a otrávený mají ještě další rozptyl navíc (200 a 100).

Když mi dáš konkrétní příklad útočník/obránce (tj. vypsat komplet bonusy, statusy, zbraně, levely), můžu ti zjistit přesné hodnoty, ale odhadem se nasazení toho ledového šípu bude rovnat zhruba přidání jednoho talismanu na schopnost (5%), možná trošku víc. Ještě dodávám, že tohle se týká jen PvP, protože v proměně šípy nemají žádný efekt (a není to bug, ale úmysl).
A tak přece jen ano avšak jak říkáš, rozdíl je pořád k nepoznání tak to málokdo ocení. Určitý příklad nepotřebuji, myslím, že si to vysvětlil dost jasně :up:

Mě spíš zaujalo, zda je rozsáhlejší rozdíl mezi např. lvl 150 (bez věcí, bez bio jen prostě samotná postava o plných statusech maximálně) a lvl třeba 70 v totéž "formě" a jejich obraně proti kouzlům (v PvP), když apeluješ mimo jiné na úroveň postavy pro porovnání síly.

Podlé mého Metin2 a jemu podobné hry jakož i Ekura jsou stavěné fantasy RPG hry tak, že úroveň postavy není dokladem o vyspělosti postavy či vždy zřetelné kvality oproti menším úrovním. Mohou lepší věci, mají víc možností ale jedná se o takové možnosti, které nejsou tak citelné (nadneseně řečeno možná i ale...). O tom si celkově myslím, že je to herní :+: a není to dělané klasickým "hnacím" systémem fantasy her, že když rosteš tak automaticky s tebou i síla. To by každý jen expil a expil dosadil tu na max. úrovňovou zbroj, která je ve výsledku jen očním zázrakem a moc by při hře nepřemýšlel, hry si neužil ale byl by přece "král".
Kdo zná jiné, podobné hry v podobném stylu (ať už i klikací) tak ví určitě o čem mluvím.

Tímto trendem se ale pomaloučku řídí novější nejmenované priváty na motiv Metin2. Jsem rád, že Ekura k ním nepatří.

Pro rýpavé:
Spoiler:
ano, nějaká "síla" u postav roste - přirozeně.


Jednoduše tu ale nemusíme dělat maximum proto, abychom si dokonale vyhráli a zarelaxovali :up:...při takovýchto hrách by měli být tyto faktory znatelné od samého počátku dění (jakýmkoli způsobem).
Nemluvím tu o tom, že není důležité se na hru soustředit a dát do toho čas či snahu abys byl lepší (říkám předem).


slusnej
Spoiler:
80% těch co ti klikli na ANO, tak ani lučišníka nikdy nehráli, celkově ani ninju na ekuře nezkoušeli, takže asi tak, takže nemaj ponětí o co jde a jsou tu aj frajeři co si nečtou téma a jen kliknou libovolně na nabídky v anketě.
Jo bohužel i tací se najdou :suspect:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ CrazyBull « ned 7:55 pm »
No možna se čekalo že bude nějaká informace po údržbě něco jako příprava na spuštění eventu nebo tak něco :-).
@ CrazyBull « ned 7:53 pm »
Omluva přijata, každý má na dovolenou nárok :D
@ Mionix « ned 4:03 pm »
@Suko201,  Pardon, měl jsem týden dovolenou. Já zatím ani netuším kdy bude a vy po mně chcete, jak dlouho bude. :lol:
@ CrazyBull « ned 12:45 pm »
@Suko201,  třeba se jen posune necháme se překvapit ;-)
@ Suko201 « ned 12:40 pm »
Mionix píše: @CrazyBull,  v pořádku. :-) Výroční bude.
takže se event bude zkracovat? 🥺
@ Mionix « ned 12:38 pm »
@CrazyBull,  v pořádku. :-) Výroční bude.
@ CrazyBull « ned 8:58 am »
@Mionix,  A tak pardon chyba na mé straně je to výroční event co proběhl v loňském roce od 1.6.2023 takže se mi to nějak spojilo )) asi MDD a ty děti u učitelky si to prostě nějak spojilo. :D
@ Mionix « sob 5:59 pm »
@CrazyBull,  pardon, ale o MDD si nic nepamatuji, zkuste připomenout. @Clusive,  určitě bude. @Relly,  ano, bohužel to padá do spamu. Už v týdnu jsem to řešil s jedním hráčem.
@ Relly « sob 1:56 pm »
Tak vyřešeno. Chodí to do spamu 🥹
@ Relly « sob 1:50 pm »
Nejspíše nechodí maily na povolení secure. Nemohl by na to nekdo prosím mrknout?
@ Clusive « sob 12:16 pm »
Též bych se chtěl zeptat, jak to vypadá s výročním eventem, aspoň nějaké minimální info, díky. :-)
@ NedGabriel « sob 11:46 am »
Bude letos Kazmadán ?
@ CrazyBull « sob 8:59 am »
@Mionix,  Kontrolní otázka ví se něco o eventu na MDD? Pokud si vzpomínám tak byl každý rok nebo se pletu? Děkuji za info.
@ KynutaBuchta « ned 11:17 pm »
<3
@ ShienZhao « ned 10:52 pm »
Yeees
@ kovardominik « ned 10:51 pm »
je to tam
@ Hakan « ned 10:51 pm »
@Saggitarius,  Tady někdo poctivě sledoval
@ TheDobbyk « sob 9:22 pm »
jo helma by byla :D ale lvl asi neni
@ cleo « sob 8:38 pm »
@TheDobbyk,  musíš mít entariánskou helmu +9 a mít lv vyšší než moby
@ TheDobbyk « sob 8:07 pm »
Nevim kde je problem
@ TheDobbyk « sob 8:07 pm »
Jak funguje to potlaceni agresivity monster? V cido po mne jedou :D
@ Saggitarius « sob 4:51 pm »
Samozřejmě, to bylo semifinale #pijtesrozumem: https://www.ekura.cz/herni_ucet/voucher ... -do-finale
@ KerkyzAfterky « pát 3:43 pm »
@ Ponycious « čtv 11:05 pm »
ale my přece postupujeme do semifinále :(
@ TomasFoxx « čtv 9:12 pm »
@Mionix,  taky upravit minimapu v tý nový mapě na války
@ Mionix « čtv 7:42 pm »
@gagefranjo,  Mělo by být přegenerováno. Pokud se zobrazuje stará mapa, F5 by mělo pomoci.
@ Mionix « čtv 7:29 pm »
@gagefranjo,  co konkrétně? Změnil se snad jen hrad.
@ gagefranjo « čtv 2:18 pm »
Kdy bude hotový nový atlas pro entarian už se vi?
@ Mionix « čtv 11:30 am »
@Elear,  víme. :-D @Hakan,  prověříme. Případně na příště upravíme.
@ Hakan « čtv 10:15 am »
A sice jste oddělali plto u veteše ale zapomněli jste na jeho místě neviditelnou zeď :think:
@ Elear « čtv 10:01 am »
Zabudli ste pridaŤ brany do hradu :)
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť

Who is chatting

offline Bethsaida 
offline Clusive 
offline Mionix 
offline noxforko